Youtube

 Youtube



Je hebt er goed aan gedaan om mensen naar je YouTube video te laten kijken. Nu, hoe zit het met het omzetten van die mensen in abonnees en hen aanmoedigen om een ​​blijvende en een nuttige bron voor uw bedrijf worden?

Laten we, voordat ik de praktische tips bespreek, eens kijken hoeveel keer uw video is bekeken. Je video kan tussen de 1.000 en 40.000 keer bekeken zijn. Dat vertaalt zich in ongeveer één kijker per interactie.

Is dat voldoende engagement om mensen ertoe te bewegen klant of potentiële klant voor uw bedrijf te worden? Persoonlijk is mijn verwachting veel hoger dan één kijker per interactie.

Een hoge mate van betrokkenheid helpt bij het groeien en ondersteunen van een product of dienst door potentiële consumenten zich op een dieper niveau verbonden te laten voelen met het merk. Een grotere betrokkenheid van kijkers zorgt ook voor meer verkoop en doorverwijzingsmogelijkheden.

Hoe bouw en behoud je een betrokken en betrokken videokijker?

Betrokkenheid bestaat uit twee basiselementen. Het eerste aspect is om mensen naar de video te laten kijken, maar het tweede is om te bepalen wat ze willen kijken. Mijn onderzoek suggereert dat de eenvoudigste en meest effectieve manier om dit te doen het aanbieden van kortingsbonnen, kortingen, kansen voor prijsvragen en weggeefacties is.

Elk van deze elementen is gekoppeld aan een van de vier basismotivaties.

Motivator 1: Favoriet iets dat je bekijkt

Het eerste motiverende element is vertrouwd raken met waar je naar kijkt. Een podcast, video of iets anders dat u bekijkt, biedt een manier om een ​​expert te worden in uw favoriete onderwerp of dienst. De enige uitzondering hierop is als je expertise in iets ligt dat een kruispunt is of een nieuw gebied waar je veel van leert. In die gevallen kan een website de plek zijn waar de experts hun kennis gratis aan het publiek geven.

Motivator 2: interactie met creatieve inhoud

Motivator 2 is van toepassing op mensen die niet veel weten over een merk of die niet hebben deelgenomen aan een sociaal gesprek. Deze mensen hebben een kans nodig om zich te engageren, vragen te stellen, te leren en geïnteresseerd te raken in het bedrijf of de dienst. Veel van de inhoud die we op sociale kanalen en op internet delen, is een vorm van creatieve inhoud. Veel van deze creaties maken deel uit van een virale promotiecampagne.

Motivator 3: Potentiële aanmoediging

Door een kijker op een link naar iets op uw site of op sociale kanalen te laten klikken, kunt u het bereik van uw video's vergroten en de mogelijkheid vergroten om ze naar een website te leiden. U kunt dit soort interactie ook manipuleren om de bekendheid van uw producten of services te vergroten.

Het is geweldig om een ​​YouTube kanaal en veel video's te hebben, maar je hebt ook tekstversies van je content op internet nodig.

De belangrijkste reden hiervoor is dat zoekmachines niet door audio kunnen scrollen en tekst moeten indexeren. Het zal uw SEO dus helpen om een ​​op tekst gebaseerde website te hebben en uw organisch zoekverkeer te vergroten. Maar maak je geen zorgen, het hoeft niet tijdrovend te zijn om een ​​blog voor je YouTube-kanaal te onderhouden. Om uw video naar tekst te converteren en vervolgens een volledige transcriptie van uw video als blogpost te uploaden, heeft u alleen een geautomatiseerde transcriptieserviceprovider nodig. Sluit naast het volledige transcript uw ​​YouTube-video in en klaar bent u.

Zodra deze drie factoren zijn begrepen, is het een goed idee om uw inhoud op te nemen in wat iemand graag doet. Het resultaat van deze inhoud kan enkele leuke en virale interacties zijn. Dit brengt je nieuwe kijkers en mogelijkheden voor meer inhoud. Het gaat erom hoe u video verpakt en integreert in uw marketingplan voor sociale video.

Rmdplay
Giessenburg 8
2135 EN Hoofddorp
Nederland
023-4100777

Reacties

Populaire posts van deze blog

25 voorbeelden van portfolio's voor copywriting + wat u moet opnemen en hoe u uw eigen kunt bouwen

15 tips om uw SEO te verbeteren

I88 Esports